пʼятницю, 3 квітня 2015 р.

Подорож країною здоров'я "Здоров'я - то найбільший в світі дар!"

До дня здоров'я бібліотека провела для учнів 8 класу ЗОШ №2 подорож країною  здоров'я "Здоров'я - то найбільший в світі дар!"  Бібліотекар зазначила, що в козацькі часи люди були здоровіші за сьогоднішнє покоління.Вони багато часу проводили на свіжому повітрі, працювали фізично, вели рухливий спосіб життя, мали повноцінне харчування, жили серед природи, яка позитивно впливала на духовність, фізичне і психічне здоров'я. І  закликала дітей вести здоровий спосіб життя, без шкідливих звичок.Як довше залишатися молодим і здоровим, молодь розповідала на своїх прикладах,  що треба робити і не треба. Бібліотекар підвела підсумок подорожі країною здоров'я: щоб бути здоровим, енергійним, творчо активним, не вкорочувати власне життя, необхідно змолоду боротися за збереження й поліпшення свого здоров'я.


Немає коментарів:

Дописати коментар