вівторок, 13 березня 2018 р.

Ти дзвениш у пісні, полум'янім слові...

До 204- річниці  від дня  народження Т. Г. Шевченка в бібліотеці була проведена  поетична ода "Ти дзвениш у пісні, полум'янім слові..."  для  жителів селища,учнів ліцею, гімназії. Присутні зібралися не просто вшанувати пам'ять геніального поета, а й серцем відчути його невмируще слово, продемонструвати велику повагу і незмінну любов до світоча національної української літератури. Ведучі  перегорнули  сторінки життя і творчості Великого Шевченка. Учні 10 класу  Іванівської гімназії Толокольнікова Анастасія, Антонюк Тетяна, Червона  Олександра,Романчук Олександр, Садуллаєва Аміна  декламували Шевченкові поезії  "Мені тринадцятий минало","Зоре моя вечірняя", "І виріс я на чужині","Думи мої, думи мої","Садок вишневий коло хати", "Заповіт". Також  Замулінська Юлія, Хотієнко Т.І., Остапенко В.С., Зубаірова Ірина  долучилися до краси поетичного слова Тараса Шевченка. До уваги присутніх була представлена книжкова виставка "Живе слово -слово Кобзаря лунає через віки!", слайд- презентація "Життєва дорога Тараса Шевченка", звучали пісні "Іду з дитинства до Тараса", "Українці великі й малі у піснях Кобзаря прославляють". Нехай гордий український дух Великого Кобзаря запалює в наших душах Віру, Надію, Любов.










Немає коментарів:

Дописати коментар