понеділок, 31 жовтня 2016 р.

Моя Іванівка - МОЄ село

У кожної людини є своя батьківщина, рідна і неповторна , одна на все життя.
 І де б не прожила людина свій вік - не зітреться з пам'яті  ніколи  батьківська хата, весняний садок, дорога до школи, тепло маминої долоні на дитячій голівці, бо незримим корінням любові проростаємо ми в своїй рідній землі.  
Представляємо  до вашої уваги відео презентацію "МОЯ Іванівка - МОЄ село"

Пісня про Іванівку

Небо, а в нім голуби
Дуже багато неба
Ранком таким голубим.
Пісня моя про тебе,
Слухай, Іванівко, мила
Теплі мої слова!
Серце моє полонила
Доля моя степова
      Приспів: Парків зелена сповідь,
                      Сміху дзвінкий прибій
                      Пісня моя, мов сповідь
                     Світлій красі твоїй.
Всюди в пориві стрімкім
Руки здіймають крани
Гордим трудом своїм
Славлять тебе Івани.
Всюди розкрилена молодь
Наше тривожить життя
Юності радісний молот
Світле кує майбуття.
                                 Приспів:    Щастя безмежна сповідь,
                                                   Радість і тут, і там,
                                                   Пісня моя, мов сповідь
                                                   Славними твоїм синам.
Наче веснянки рясні
Зорі в високім небі
Хочеться жити для тебе
Світло неона над нами
Наче політ журавлів.
Слався трудом і піснями
Казка таврійських степів.
                                       Приспів: Щастя бентежна сповідь
                                                       Сміху дзвінкий прибій.
                                                       Пісня моя, мов сповідь,
                                                       Пісня моя – тобі.
                                                                                                         Слова В.Іванова
                                                                                                         Музика В.Драгуна

Немає коментарів:

Дописати коментар