неділю, 29 грудня 2013 р.

Он -лайн зустріч

В бібліотеці в ході інтернет-проекту "Херсонщини достойні імена", який започаткувала Херсонська обласна бібліотека для юнацтва ім. Б. Лавреньова ,відбулася он-лайн  зустріч з творчою молоддю Херсонщини,  а саме:  міста Херсона,Скадовська ,Великоолександрівки та Іванівки. 
Іванівська районна бібліотека запросила до себе творчу молодь гімназії та представила роботи нашої читачки  Чорної  Ірини  -  шедеври  Петриківського  розпису.Юні таланти - учениці 11класу Монтій Інна та Сєчіна Катерина читали власні вірші про рідний край: "У рідному краї","Моє село" , до речі, вони є активними членами гуртка "Культура мови та спілкування", керівник  якого вчитель української мови та літератури Цюпко Олена Василівна.Творчому доробку Інни Монтій належать збірки віршів: "Мій рідний край","На Україні я живу","Наша земля - Україна", "В долонях рідної землі","Ніжний шепіт та зітхання - моя Україна". Поетичному перу Каті СєчіноЇ належать такі збірки:"Я - українець до глибини родоводу",    "Мова моя українська - мова моя материнська".

 
 



 
 
На розсуд глядачам була представлена  колекція художнього розпису Петриківки Чорної Ірини.Кожна  її робота неповторна,тому можна сказати,ексклюзивна
 
 
 
Розписні платівки, дощечки, ложки, копистки милують око глядача.





 

Немає коментарів:

Дописати коментар