пʼятницю, 13 травня 2016 р.

«Сім’я – ключ до щастя»

В родині ми робимо свої перші кроки, тут вчимося любові та милосердю, звідси стелиться нам дорога в самостійне життя. Родина навчає нас поважати своїх предків, любити Батьківщину, берегти і шанувати пам'ять свого народу. Сім'я — це та затишна і тиха гавань, де люблять, піклуються, завжди підтримають і допоможуть. Саме з цієї нагоди 12 травня бібліотекарі спільно з директором районного центру соціальних служб сім'ї дітей і молоді Студзинською Інною Борисівною для учнів 7,8,9 класів Іванівської ЗОШ№2 провели свято вдячності «Сім’я – ключ до щастя» . Діти дізналися , що таке сім'я, рід, родина, родовід, переглянули соціальний ролик "Мама",мультфільм "Моя сім'я",залюбки відповідали на питання сімейної вікторини, розгадували загадки.



                                         


             




Немає коментарів:

Дописати коментар