вівторок, 12 квітня 2016 р.

Здоров'я, мудрих гонорар.


Усім відоме багатовікове спостереження і істина : «Буде здоров’я - решта, додасться.
І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя.
Здоров’я - це справжнє багатство, яке потребує уваги і піклування що де ким частенько ігнорується. Досить невтішний факт притаманний багатьом відносно здоровим людям - завжди «бракує часу» аби правильно і розумно влаштовувати свій побут і життєдіяльність, щоб залишатися в тонусі тривалий час.
   Так співпало, що 6 квітня в календарі відзначено, як день спорту на благо миру та розвитку, а 7 квітня - Всесвітньої організації охорони здоров’я, відомої нам під абревіатурою «ВООЗ».
   Залучення широкої громадської уваги та профілактика власного здоров’я, - є основною метою акцій та заходів, що проводяться в ці дні.
   Іванівська районна бібліотека, як місцевий осередок культури та інформації також долучилася до Всесвітнього руху за здоровий спосіб життя у нашому селищі.
   Представляємо до уваги гостей та мешканців району репортаж про організацію роботи в напрямку фізичного розвитку, заохочення до самооздоровлення односельчан різних вікових категорій. 

 Інтерв'ю №1  з начальником Територіального центру соціального бслуговування (надання соціальних послуг) Гончаровою Оленою Вячеславівною.


Інтерв'ю №2 з тренером футбольної команди "Іванівка Водовод" Стубровим Юрієм Вікторовичем



Інтерв'ю № з керівником гуртка спортивного туризму  Центру дитячої творчості  району Батаєвим Іваном Миколаєвичем






Немає коментарів:

Дописати коментар