четвер, 22 жовтня 2015 р.

Конкурс віршів про рідний край "Я виріс тут, і край мені цей дорогий"

В бібліотеці до 195-річниці з дня заснування Іванівки був проведений конкурс віршів про рідний край "Я виріс тут, і край мені цей дорогий"  серед  учнів 8-9 класів ЗОШ №2. Молодь читала  улюблені вірші  місцевих та херсонських поетів про наш край. Звучала поезія  Василя Іванова "Слухай Іванівка  мила", Михайла Руденка "Іванівка", Марини Юрової "Іванівка",  Володимира Юрова "До 185-річчя Іванівки", Василя Гайдамаки "Люблю свою я Батьківщину", Миколи Братана "Скіфська баба", Анатолія Кичинського "В росі купається любисток...".Також  ми мали змогу  послухати поезію сучасної української письменниці Ліни  Костенко  "Малює степ мені твоє обличчя", "Люблю твій степ...". Найкращими читцями  конкурсу стали: Іщук Діана, Грищук Ілона,  Лашевич Вікторія, Рубець Вікторія, Ткаченко Денис, Курдулян Анна, Приймич Аліна.

 

                           
                           
 




Немає коментарів:

Дописати коментар